Un climos ratacit

Un climos ratacit
by Marcu

vineri, 20 ianuarie 2012

Urasca sa iubesc...

Tot timpul am nevoie de a da fast forward ...sau avem nevoia .nu pot vorbi pentru voi,dar eu am inceput sa simt teama prezentului .Nu vad alta cauza decat teama momentului in care ma/ne aflu/aflam.Mi se pare ca un cer innorat in fiecare zi in suflet.Vad atat de greu bucuria cand se intaureaza in sufletele noastre..zambetele nu mai inseamna nimic.oare au insemnat vreodata ceva?poate,cand eram mici.acum totul este un joc al unei societati in care noi suntem clovnul din mijlocul salii si toata lumea rade..sau uneori plange([pe mine clovnii ma distrug).Simt cum timpul trece pe langa toti cei in jurul meu si poate si mai departe de emisfera unde ma aflu.Zile ,momente ,clipe nu le mai aducem aminte,le uitam .pe cele care inseamna ceva le punem pe un piedestal si incercam toata viata sa le adulam.Cred ca asta inseamna a fi om pana la urma ..dar umanitatea aceasta incepe sa nu ma mai reprezinte.Acel fast forward e o serie de momente sau de clipe ..o bataie de aripi,de gene ,de palme si puff a disparut ..trecutul devine viitor si tot asa.Dar ce se intampla cu momentele care vreau sa le pretuiesc .Nu pot sa le indosariez ,stochez,pastrez asa cum as vrea.Le voi uita cum fac aproape cu tot.Sunt curios daca exista un memo reminder al vietii ,un tape recorder al trairilor.In care butoanele astea blestemate ale vietii sa nu mai aiba nici o valoare .Chiar asa imi dau seama ca cel mai greu e apasat buton e pause !de ce ?Simplu,pentru ca niciodata pauza nu inseamna nimic.Ar fi putut sa NU FIE INVENTAT.sa punem pauza pe ce ?pe clipe ?sa ma uit intr-un moment de tristete la o poza in care sunt vesel si sa ma gandesc ce bine era atunci ? Sa ne plangem mai tare de mila....mi se pare o prostie dar e numai parerea mea.Ce se intampla cu toate mottourile , momentele care la vedem in surse diferite si ne dam seama ca ele nu exista cu adevarat in viata reala sau mai rau daca exista si noi am trecut peste ele atat de usor si neatent incat sa nu merita a fi amintite.Cred ca telecomanda asta a vietii a inceput sa faca prea multe victime si prea putini clienti fericiti.Un sistem care se prabuseste ca multe altele .Evident nu am dat numele sistemului si nici nu i-am pus eticheta dar cred ca pana aici toata lumea si-a dat seama ca e vorba de Timp..Viata.Eu tot timpul le-am considerat atat de intrepatrunse incat nu cred ca exista vreo diferente .Timp=viata.viata = timp.bineinteles de la punctul in care am apasat pe start ,ne-am nascut ..fast forwardul de care vorbeam..pentru toti si la sfarsit maretul stop.care nu mai lasa nici o punte de indoiala.Ca tot am amintit de timp.Ce parere aveti de inutilitatea timpului petrecut inutil?Ma gandesc daca viata e o serie de momente si momentele sunt o serie de trairi cum se incadreaza toate astea in mareata schema a timpului?totul din jurul nostru acum te indeamna la cum sa iti petreci timpul pe lumea asta prin a pierde efectiv timpul!mancare-haine-munca-timp-bani-familie..Dar la finalul acestora eu intreb unde este timpul omului .Singurul bun al nostru care nu a trebuit cumparat .Viata !da stiu iubirea dar va amagiti.Asta e alt subiect.Ce facem cu viata noastra atat de important decat sa ne simtim comozi (dupa o perioada de munca ..poate dar asta vine tot ca o repercusiune) cu ce avem sau cu planuri la ce am putea sa ne luam daca am munci destul,sau daca mancarea e facuta ,daca masina merge,daca ajung la servici la timp!toate astea ne ofera o comoditate atat de ilustru lucida si Inobitocita inca uitandu-ma in trecut imi dau seama cat de inutil am fost.Cui ?mie ?de ce ?din egoism si din comoditate?exista oare egoism intr_o lume in care suntem indoctrinati chiar de persoanele ce ne-au dat nastere.Evident raspunsul cel mai la indemna si iarasi dupa o parere a mea(care plecand de la prezumtia ca ma insel ca voi sa va bucurati inuntru de ce aberatii vorbesc sau cat de prosti suntem cu totii) ar fi societatea...cursul vietii BLA BLA BLA. MEDIOCRU...De aici si o teorie proprie care a infrunzit in minte tocmai acum ,oare cineva s-a putut gandi in acest punct al vietii ca a ajuns aici?oare cineva e multumit de destinul sau?oare a visat ca va face? oare nu tot bulgarele a luat proportii si am ajuns intr-o avalansa a sentimentelor si a trairilor refulate?

DAR OARE PANA LA URMA ESENTA ACESTOR INTREBARI NU NE FACE REALISTI ASUPRA MEDIOCRITATII NOASTRE ?

P.S DA ,STIU TOTI AVEM UN RASPUNS.SI O REPLICA.

Dar o rezolvare?va las pe voi care stiti mai bine... daca va ganditi la raspunuri care au legatura cu maturitatea,conditia sociala si circumstantele fie ele atenuante sau de orice fel,rasa ,culoare si religie inseamna ca nu meritati sa fi citit ,daramite sa va puneti intrebari de ce si cum.!

Fragment scris pentru cei care credeau ca am uitat ,nu mai pot sau care nu mai aveau speranta.
Haideti sa nu mai incercam sa dam fast forward.Haideti sa ne eliberam de lanturile ce ni se par ca ne-au fost atribuite.Haieti sa respiram asa cum ne dorim odata pentru totdeauna .  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu