Un climos ratacit

Un climos ratacit
by Marcu

joi, 9 decembrie 2010

O lacrima

Ati plans in adevaratul sens al cuvantului?ati plans farafalsitate?fara frica ca va vede cineva ?ati suferit atat de tare incat sa fiti dispus sa dispareti din univers prin prisma lacrimilor care curg alene pe obraz?v-ati bucurat vreodata de lacrimile cuiva?ati simtit lacrimile cuprinzand durerea  si eliberand restul?va puteti imagina o lacrima in care sa va inecati?te agiti sa iesi la suprafata dar nu poti ?la inceput credeai ca te scalzi dar pana la urma a devenit mai mult decat te asteptai si te ia valul?DA!exista si valuri  in lacrimi pe care am incercat sa alerg ,sa dansez ,sa ma dezlantuiesc dar pana la urma m-au cuprins !incerc mai multe vieti poate am noroc dar de fiecare data ajung in acelasi moment !Fatidic si sec in care nu mai am aer.Am avut nevoie de ajutor !Odata ...acum nu mai am nevoie decat de mai mult timp.Sa incerc ,sa incerc ,sa incerc....

Un comentariu: