Un climos ratacit

Un climos ratacit
by Marcu

vineri, 15 octombrie 2010

24 h


Primul post pentru cine a citit am vrut sa fie un soc .Nu unul scurt dar sa fie o trezire la viata a cine sunt eu ,a ce se asteapta de la mine si a ceea ce pot sa fac in continuare cu acest blog  de acum o iau pe un drum drept .presarat sper cu cat mai multe comentarii ,sugestii si tot ce va trece prin cap ...Pana la urmatoarea postarea mai iesita din comun sper sa va multumesc cu ce nazbatii imi mai trec prin cap!Nu prea am inspiratie astazi ,sunt cu behind-ul  pe un scaun in masina de vreo 16(frica Familiei Clima de avion va deveni epocala ) ore si deja simt ca explodez.!am trecut prin atatea gropi de zici ca suntem dupa razboi si am auzit prin statia satanei atatea comentarii de genul: mersi colegu,sa traiasca basca ,hai colegu mai cu talent,sa moara masa betiva incat daca trec granita ma dau jos sa pup pamantu pagan…P.s destinatia finala e Viena revin cu POZE multe sper  .. mai pe parcurs dupa ce ajungeti sa imi cunoasteti cuvintele o sa ne cunoastem mai bine  …Pentru putinele persone care citesc si pentru cele care se apuca  un weekend cat mai placut cu cat mai multe peripetii si astept sa vad in ce oite mioritice  mai intra lupu perioada asta.
P.s Vad ca oriunde m-as ascunde de ce fug tot nu scap

3 comentarii:

  1. Pai la asta ma gandeam si eu ca primul post trebuia sa fie un soc si ... probabil ca mie imi trebuie unul mai tare! :))

    Astept impresii de pe drum si poze. Ki o tsukete ne! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. Astept prima postare cu descriere de senzatii gustative :)))...si acolo cred ca o sa ai material bun!!! vacanta frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuia sa ii dai barosanului sticluta de Frutti Fresh de 250 ml. cu palinca, se linistea.
    Transmite-le alor tai salutari si distractie placuta !
    Bafta cu blogul, si sa va intoarceti cu bine !

    RăspundețiȘtergere