Un climos ratacit

Un climos ratacit
by Marcu

duminică, 31 octombrie 2010

Un baiat

             Un baiat pe nume George R R Martin s-a apucat la inceputul anilor 80 din pasiunea pentru J R R Tolkien sa puna pe hartie propra lui idee despre ce este o poveste fantasy !30 de ani mai tarziu ,cateva milioane de carti vandute si placerea de a fi lasat publicului larg una din cele mai interesante si captivante carti din sec XX ma gandesc ca ar fi frumos sa ii fac putina reclama pentru putinii :)) de aici poate ajunge si pe plaiurile noastre!
               Seria se intituleaza ''A Song of Ice and Fire'' ,are prea muuulte ploturi sa le scriu eu aici asa ca puneti-va pe citit mai repede.In ziua cand am prins la mana prima carte  m-am transformat intr-o pagina si m-am asezat si eu in poveste.Dupa  6 ore am ridicat ochii din carte si uitandu-ma in jur mi-am dat seama pentru prima oara ca nu vreau sa traiesc in viata reala :))Apucati-va cat mai repde si astept pareri.
               Se gasesc de cumparat la libraria Nautilus din zona Victoriei ,contact si va povestesc eu totttttt....Spor la citit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu